Ilmainen lähtöpäivän muutos

 

Usein kysyttyä

Mitä tapahtuuu jos sairastun matkan aikana?

Jos saat positiivisen Covid-19 testituloksen matkasi aikana, saat pitää veloituksetta huoneesi, maksamme uuden testin ja lisäksi huolehdimme veloituksetta kotimatkastastasi kun olet antanut negatiivisen tuloksen. Monet vakuutusyhtiöt (mikäli sinulla on esim. riskiturva tai vastaava) korvaavat menetetystä työajasta ja menetetyistä lomapäivistä. Tarkista omasta vakuutusyhtiöistä matkavakuutuksesi peitto.

Miten hotelleissa toimitaan koronaviruksen leviämisen estämiseksi?

Noudatamme itse tiukimpia mahdollisia vaatimuksia ja käytäntöjä, ja lisäksi myös paikallisten viranomaisten määräyksiä, joihin saattaa tulla jatkuvasti muutoksia. Omissa hotelleissamme on otettu käyttöön muun muassa uudet sisäänkirjautumiskäytännöt ja merkinnät turvaväleistä. Siivousta on tehostettu, kaikissa huoneissa ja yleisissä tiloissa on tarjolla käsidesiä ja ravintoloiden aukioloaikoja on muutettu joustavammiksi. Lisäksi pöydät on sijoitettu entistä kauemmas toisistaan ja kattauksien määrää on lisätty.

Täytyykö lennolla käyttää kasvomaskia?

Teemme tiivistä yhteistyötä lentokentillä yhteistyökumppaneidemme kanssa ja noudatamme paikallisten viranomaisten ja Euroopan lentoturvallisuusvirasto EASAn suositusten mukaisia turvallisuuskäytäntöjä. Tällä hetkellä voimassa olevien määräysten mukaan sekä lentokoneen miehistön että matkustajien täytyy käyttää kasvomaskia koko lentomatkan ajan.

Mikä hissijärjestelmien tilanne on?

Meidän hiihtomatkakohteissamme hissit ovat olleet käytössä jo kesän aikana.

Jos haluan käyttää omaa autoa, miten myöhään voin siirtää matkavaraustani?

Jos haluatte käyttää omaa kuljetusta, varattua matkaa voi siirtää kunnes lähtöön on 7 päivää aikaa. Matkan voi siirtää tulevalle kaudelle 2022 saakka. Tämä mahdollisuus koskee omiin hotelleihimme Bad Gasteinissa tehtyjä varauksia.


Seuraamme tilanteen kehittymistä tarkasti, jotta voimme tarjota asiakkaillemme ajantasaista tietoa.