Kuinka voimme auttaa?

Täältä löydät tavallisimmat kysymykset ennen matkaa!

Kysymyksiä ennen varausta

Täällä voit esittää kysymyksiä muun muassa hinnoista, kohteistamme tai millaista ruokaa hotelleissamme tarjoillaan.

Esitä kysymyksesi täällä »

Kysymyksiä varatuista matkoista

Mikäli olet varannut jo matkan, voit esittää muun muassa kysymyksiä matkatavarasäännöistä, matkan maksamisesta tai kuinka kirjauta sisään Minun matkani -sivulle.

Kysy jo varatusta matkasta »

Peruuta matka

Kaikkea ei voi aina ennakoida. Luethan siis matkaehdot, jotta tiedät mitkä peruutusehdot ovat voimassa.

Ota yhteyttä peruttaaksesi matkan »

Varaa matka puhelimitse

Nopein tapa varata matka alle 8 hengen serurueelle on nettisivujemme kautta. Soitathan meille, mikäli olette useampi kuin 8 tai toivotte henkilökohtaista palvelua.

Puhelinpalvelun aukioloajat:
Maanantai – Perjantai: 09.00 - 18.00
Lauantai: Suljettu
Sunnuntai: Suljettu
   

Hintakysely ryhmämatkoille

Tee ryhmämatkakysely yksityishenkilöille tai yritykselle. Tee ensin valinta alla:

Ryhmämatka yksityishenkilöille

Mikäli olette useampi kuin 8 niin autamme teitä mielellämme järjestämään matkan. Voitte sitä paitsi saada ryhmäalennusta!

Tee kysely yli 8 henkilölle »

Kokousmatka yrityksille

Me autamme yrityksiä täydellisen kokousmatkan järjestämisessä ja pidämme huolta kaikesta alusta loppuun saakka.

Tee kokousmatkakysely »

Muut yhteystiedot STS Alppimatkoille

Työskentele Alpeilla / Matkaopas

Kokousmatkat Alpeille

Kysymyksiä nettisivuista

Haluatko antaa palautetta matkastasi?

Mikäli et ole tyytyväinen matkaasi ja koet, että emme ole onnistuneet matkan järjestämisessä, voit lähettää reklamaation STS Alppimatkoille. Huomioithan, että sinun tulee olla tehnyt reklamaatio matkaoppaillemme paikan päällä sekä lähettää reklamaatio meille viimeistään 2 kuukauden kuluessa kotiinpaluusta. Otamme yhteyttä sinuun kun olemme käsitelleet reklamaatiosi.

Lähetä reklamaatiosi täällä »

Voit myös lähettää kirjeen STS Alppimatkoille osoitteeseen: Box, 3470, FIN-00002 Helsinki.